woensdag 12 september 2012

Meisjesspullen

Het moest er eens van komen....denk je dat je echte jongens hebt die houden niet van meisjesspullen....althans dat roepen ze steeds. Maar wat was het stil vanmiddag in huis tijdens t spelen. Mel dacht: wat spelen de broertjes eindelijk lief met mekaar ik ga eens heeeeel zachtjes kijken. Maar ik zag niemand op de slaapkamer. Hmmm....ik hoor in de verte toch echt stemmen, weliswaar hele zachte. Ik loop langs de badkamer en zie dat de deur op slot zit! Shit, denk ik dat is een slecht teken en ik rammel aan die deur en roep: open doen, nu meteen! Ik hoor: leg weg Jadee en deurtjes gaan dicht, met moeite gaat de deur open en wat zie ik: Jadee in de make-up Wayan met een heel schuldig gezicht, vloer lag vol met oogschaduw en cremes scheerschuim. Ik maak wat potjes creme open....werkelijk waar overal kleine vingertjes erin!! Parfum gespoten en Jadees buik zat vol met lagen creme, lipstick etc. Pfff.....wat moet je ermee? Bad maar aan gedaan ze erin gegooid en opgeruimd. Voordeel nu is dat ze al in de pyama zitten en vanavond er op tijd in liggen!! ;-)
Jongens.........ik wou graag jongens, nou ik heb ze hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten