woensdag 5 september 2012

Supermarkt deel 2

Ok.......sta je met je zoon in de sprmrkt boodschappen te doen....
Hij chagarijnig, gooit van alles in t wagentje wat ik niet nodig heb. Ik die denkt: zo ff rustig met z,n 2en boodschappen doen. Loopt Wayan vervolgens boos bij mij weg omdat hij alles terug moet leggen....hoor ik een paar minuten later door de microfoon: Wil Melanie bij de kassa komen Wayan is zijn moeder kwijt!!!!!!
Wat the f.... denk ik. Ik heeeeel rustig naar die kassa toe, ondertussen nog champigons mee grijpend. Zie ik daar Wayan op afstand staan, de mevrouw van de kassa zegt: hij was jou kwijt. O nee hoor , zeg ik dat was hij absoluut niet!!! Maar toch bedankt. Ik kijk Wayan aan en als blikken konden schreeuwen: heel snel wegwezen en buiten blijven!
Hij druipt af en ik maak mijn boodschappen af en alle mensen kijken. Kijk maar denk ik, want ik weet hoe t zit! Grrrr.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten