zaterdag 24 mei 2014

Rookbommen

Ok.....bewust ga ik al nooit met mijn jochies naar de stad. Dan bedoel ik niet Zevenaar, want dat is nog redelijk te overzien, maar ik bedoel bijv Arnhem. Mijn mooie stad waar ik graag ben. Maar vandaag maakte ik een uitzondering want Wayan wilde rookbommen kopen! ( ergens gezien op internet en dacht: die wil ik! ) Ik zei: gaan we gezellig in Arnhem naar zo,n fopwinkel en misschien hebben ze t daar wel. Gezellig naar Arnhem....fopwinkel als laatste op de lijst gezet en mijn lijst was al kort: alleen even naar de WE. In de WE zaten de jongens boven op mekaar, veel geschreeuw, brillen op de neus gezet, shirtjes half over het hoofd heen. Snel wegwezen daar! Toen naar de fopwinkel waar ze tuurlijk geen rookbommen hadden  En als we toch nog even langs de HM komen ff snel naar binnen. We waren nog geen seconde binnen: roltrappen!!!! weg waren ze. Jongens doe rustig! Jaahaa mam!! Ik zat nog geen 2 minuten tussen de kleren te kijken: hoop geschreeuw en gelach, lagen ze dwars op die trap en gieren en brullen. Jongens!!! Het is geen attractie riep ik.....Jemig....vervolgens werden ze eraf gestuurd. Yes!! Nog even snel bij de lingerie kijken: Joh, Jadee kijk eens: Tietenhouwers....wahaha....mama zoekt een tietenhouwer en een vaginabroek!!! Toen was de maat vol.....deze mama was er klaar mee. Jadee viel nog ff tegen de rand van een trapje aan....rug erg bezeerd. Dat krijg je ervan riep ik en nu heel snel wegwezen hier!!! Maar mama......werd er nog geroepen. Nee, eruit zei ik.
Welgeteld 10 minuten in de WE geweest en 7 minuten in de HM. Ik zeg:
Nooit meer samen met ze naar de stad. Het zit er niet in bij jongens en bij deze zal het ook nooit erin zitten om ff normaal te shoppen.
Ik zeg: fijn weekend allemaal 

p.s. ik heb wel snel 4 boxershorts en slippers voor ze gescoord. Meer zat er helaas niet in 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten