zaterdag 25 april 2015

Zuignappen

Ik ben niet bedeeld met een grote cup borsten, maar schijnbaar maken ze vandaag indruk op mijn jongens.
Normaal zien ze ze niet eens!
Vandaag draag ik een push up bh. Ik zag Jadee vanmiddag al een keer kijken maar hij zei niets. Vanavond ligt ie op de bank tegen mij aan. Zijn hoofdje tegen mijn borsten aan genesteld iets wat ie nooit doet. Mama? Vraag hij. Krijg jij een baby? Huh? Nee, zeg ik en kijk naar mijn buik. Mijn buik is niet dik zeg ik. Nee, zegt jadee maar jouw borsten wel! Ze liggen lekker mama.
Dan is er opeens een stemmetje aan de andere kant van de bank dat roept: Ieuwww jadee!! Je gaat toch niet tegen van die zuignappen aan liggen! En Wayan begint keihard te lachen. Jadee is t er niet mee eens en zegt: dat zijn geen zuignappen maar mama's tieten.
Ik zeg maar niks....zuignappen, tieten of borsten: boys will be boys!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten