donderdag 7 april 2016

Lichte buikpijn

Het is bedtijd voor Jadee.
Jadee ga je naar boven? Je tab afsluiten en dan lekker slapen.
Ok mama. Ik kom eraan. Ondertussen loop ik naar de keuken even snel wat opruimen en daarna
loop ik weer naar de woonkamer. Jadee loopt mee en zegt: ik heb de tab afgesloten hoor.
Maar ik heb wel buikpijn mama. Hij houdt zijn armpjes om zijn buik heen.
Ik kijk naar Jadee en mijn ogen dwalen af naar zijn buik. Hmmmm......zijn buik ziet er wat vierkanter
uit dan normaal. In mijn hoofd begin ik al te lachen, want ik heb al precies in de gaten wat er aan de hand is. Is goed, lieverd zeg ik. Dan gaan we gauw naar boven en lekker slapen. Ja, zegt Jadee.
Hij loopt voor mij uit en wil meteen zijn bed in. Nee, nog even een plasje doen zeg ik.
Oja, zegt Jadee en loopt naar het toilet met zijn handen over zijn buik heen. Ik denk: nou eens kijken hoe hij dat gaat doen met zijn "buikpijn". Maar meneer gaat rustig zitten en plast.
Dan als hij op wil staan om een wc papiertje te pakken licht zijn hele buik op....Jadee, roep ik je buik geeft licht!!!! Hoe kan dat dan? Jadee kijkt naar zijn buik en roept: o shit.....aaaaaach mama, nu heb je het gezien! Ik wou stiekem nog op mijn tab. Ik begin te lachen en zeg maar niet dat ik hem beneden al doorhad. Dan verpest ik het weer.....;)
Helaas, zeg ik. Het is echt bedtijd en wij nemen geen tabs mee naar bed, dat weet je. Ok ok....zegt ie.
Maar ik kon het wel proberen he? Ja, Jadee dat heb je goed. Je KON het proberen. Nu lekker slapen.
Heerlijk mannetje is het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten